DENİZBANK’ın Kart Ücreti

1 yıl önce Denizbank Bonus Kredi Kartı aldım. Alırken özellikle üyelik aidatı var mı diye sordum. Yanıt olarak; “her ay 250 YTL harcarsanız yok” dediler. Bunun üzerine kartı aldım. Harcamalarım her ay bu rakamın üzerinde oldu. Aralık ayında bana yıllık aidat adı altında 25 YTL'lik ekstre geldi.

Kartımı iptal için başvurduğumda istersem bu ücretin banden alınmayacağını söyledi. Kartı iptal edince de kartımı tekrar aktif hale getirebileklerini beni müşteri olarak kaybetmek istemediklerini söylediler. (Böyle kaz nerede bulunur diye düşünmüşler herhalde) Email ile kapatacağımı belirttikten sonra ismini bile yazmaktan çekinen, yanıt için 444'lü numaralarını aramamı öneren isimsizler herhalde 444'lü numaranın yanıt vermekten ziyade telekom şirketine ortakçasına (kimbilir bu 444'lü numaraların sahiplerinin isteğine göre arama ücretlerinin normalden yüksek olarak belirlenebileceğini farkın bir kısmının telefon numarası sahibine verilebilceğini duymuştum) telefonda menu den menu'ye geçerek kaybolmanın çok kolay ve de kendileri için kazançlı olabileceğini düşünmüş herhalde.

Daha sonra bu ücreti istersem ödememe seçeneği için bana mesaj geçtiklerini söyleyen başka denizbank palavracı memurlarından tutun da (bana böyle bir mesaj gelmedi) artık şikayet üzerine aidat almaktan vazgeçtikletini söyleyenlere kadar o kadar dolapçı banka çalışanını aynı callcenter da görmedim. Tabii benim kartı iptal ettirdiğimden sonra geri çark edip ücreti almayacaklarını belirtme küstahlığı gösterdiler. Daha önceleri bunun standart bir uygulama olduğunu herbanka gibi Denizbank'ın da bu ücreti almak durumunda olduğunu söylemeleri ve sonunda bundan tam geri çark etmeleri böyle bir banka ile çalışmamanın en doğru olacağını artık siz de anlamışsınızdır.

19 Aralık 2006
sikayetimvar.com

0 Yorum: