Denizbank internet şubesini kullanmayın...

Ahmet ÇETİN

Denizbank ile yaklaşık 4-5 yıldır çalışıyorum. Bankanın Kredi Kartı, Kredili Mevduat Hesabı ve İnternet Şubesi anlaşmam mevcut. Geçen aya kadar banka ile herhangi bir sorun yaşamadım. İnternet şubesini de son bir yıldır ara sıra kullanıyor ve güvenlik önlemlerine de dikkat ediyorum. Ancak, 12 Ekim 2006 tarihinde hesaplarımı kontrol için evimden internet şubesine girdiğimde;

KMH Hesabımdan;
1. Bilgim olmaksızın, 23.09.2006 tarihinde, (cumartesi gecesi) muhtemelen internet ortamında, önce 750 ytl, kendi hesabıma ait – 361 kod numaralı hesaba havale yapılmış, ardından ileri tarihli havale talimatı verilerek, 25.09.2006 tarihinde KMH hesabımdaki 950 ytl. Muzaffer Derse isimli şahsa ait yine Denizbank Beyoğlu şubenizde tanımlı 1696699 nolu hesaba havale edildiğini farkettim.
2. Aynı gün Denizbank’ın 444 0 800 nolu servisi telefon ile arayarak durumu bildirdiğimde bana hesaplarıma bloke koymamın uygun olacağı söylendi bende Kredi kartımı, internet şifrelerimi, KMH hesabımı bloke ettirdim. Yine aynı görevli benden Harcama İtiraz Formu istedi bende formu doldurup gönderdim. Ertesi gün formu tekrar doldurup aynı numaraya yeniden faxladım. Denizbank’ın web sitesine de sorunumu tekrar ilettim.

Bana (mail adresime) 18 Ekim 2006 tarihinde şu cevabı gönderdiler:

Sn. Ahmet Çetin,
Tarafımıza iletmiş olduğunuz konuya ilişkin yanıtımız aşağıdaki gibidir.
Bankamızda iletmiş olduğunuz konuyla ilgili dilekçenize ulaşılamamıştır. Savcılığa suç duyurusunda bulunmanız gerekmektedir. Ayrıca, savcılık dilekçeniz ile birlikte şubenize ve İnternet bankacılığımıza bildirimde bulunabilirsiniz. Konuyla ilgili takibi şubeniz aracılığıyla yapmanız gerekmektedir.
Bilgilerinize sunarız.

Daha neyi bildireceğim. Bankaya iki kez Harcama İtiraz Formu gönderdim. 3 kez Müşteri hizmetlerini aradım (bilindiği gibi görüşme öncesinde ses kaydı alındığı bildirilmektedir.) Benim mağduriyetim var her yolu kullanarak vakit geçirmeden bilgi vermek, sorunumu çözmek istiyorum, benden dilekçe isteniyor. İnternetten girilen bir kayıt delil değil mi? İki tane imzalı harcama formu delil değil mi?
Adam aynı internet şubesinden benim paramı gasp etti.

Olayın ilginç yanı param Denizbank’ın başka bir şubesine havale edilmiş.

Cumhuriyet Baş Savcılına da suç duyurusunda bulundum. Ama Denizbank bu konuyu çözmek için hiç bir çaba sarf etmedi, edeceğini de sanmıyorum.

Olayı fark edip, bildirmemin üzerinden 8 gün geçti hiçbir bilgi verilmedi bekliyorlar.

Bakalım ne kadar bekleyecekler.

sanalbankamagdurlari.com

0 Yorum: