CARREFOUR Bana Arızalı Laptop Satmış!

Bundan yaklaşık bir yıl önce Carrefour İçerenköy'den Asus a3e laptop almıştım. Laptop şu anda ikinci defa serviste arıza nedeniyle. Ben bu laptopla hiç DVD ya da CD yazmamıştım, çünkü işyerinde kullandığım için ihtiyaç duymadım. Diğer bilgisayarımdan yapıyordum bu işleri. Ancak Kasım ayında laptopu ekranı aniden gittiği için servise verecektim. Dosyalarımı yedeklemek istediğimde DVD-rewriterının çalışmadığını CD yada DVD yazmadığını gördüm. Birinci defa servise verdiğimde 1 hafta kaldı ve DVD optik sürücüyü komple yenisi ile değiştirdiler.

Carrefour bana DVD ve CD yazma arızası olan laptopu satmış. 30 gün içinde fark edemediğim için iade şansım olmadı. Geçen hafta içinde Carrefour elektronik şefi ile görüştüm ve laptopu ikinci defa arıza nedeniyle serviste olduğunu söyledim. 3 defa arızada kanunen iade ya da değişim hakkım olduğunu ve arızalı laptop sattıklarını söyledim.

Carrefour olarak para iadesi ya da değişim yapmayacaklarını söylediler. Asus Türkiye'de sadece tamir hizmeti verdiklerini para iadesi ve değişim yapmadıklarını söylüyor. Ben şimdi bu laptopu ne yapayım? Carrefour topu servise, servis Carrefour'a Carrefour elektronik ise ithalatçıya atıyor, ithalatçıya gidin diyor.

Ben uğraşmak istemiyorum ve en kısa zamanda Tüketici Mahkemesi'ne gideceğim. Carrefour nasıl bana arızalı ürün satar? Sonra da mesuliyet kabul etmiyorlar. Tam bir hayal kırıklığı.
25 Aralık 2006,
sikayetimvar.com

0 Yorum: