DENİZBANK Çalışanının Hoş Olmayan Davranışı!


20 Kasım 2006
15.11.2006 tarihinde denizbank Denizli şube müdürünün hak etmediğim halde nezaket dışı davranışlarına maruz kaldığımı denizbank 4440801 hattına şikayetimi bildirmiştim. . . Dünkü olay sonucunda müşteri hizmetlerinin bana dönüşü olduğunda onlara benim onun odasında olduğunu belirtmiş, odamdan çıkması için söyledim gibilerinden ifadeler kullandığını öğrendim. Ama ben dün onun odasının kapısının önündeydim içeriye adım atmadım sadece genel müdürlükle görüşeceğim (memuru için) o kişiyi aramanıza gerek yok diye normal bir ses tonum belirttim.

Bunun karşılığında nezaketsizce gitmemi söyleyip daha sonra da bana masasından kalkıp kapıya bana nereyi ararsan ara ifadelerini kullanmıştır. Banka görüntülerine bakılıp odasında olup olmadığımın genel müdürlük tarafından bilinmesini talep ediyorum

0 Yorum: