Axa-Oyak Sigorta organize bir suç örgütü gibi..!


Türkiyenin önemli şirketlerinden birinde Üst düzey yöneticiyim ve Toplam Kalite uzmanıyım.( sadece boş şikayet etmediğimi belirtmek için bu açıklamaya gerek duydum) 2005 yılında Axa-Oyak'ın Evim Sigortasını yaptırdım.Evimizin korunması içinde her türlü ek teminatı yaptırdım. . .

Mart 2006 Mudanya-Göynüklü 'de meydan gelen toprak kayması tehlikesi nedeniyle kaymakamlık emriyle evlerimizi terk etmek zorunda kaldık. (Halen oturamıyoruz, bölgenin afet bölgesi ilan edilmesi söz konusu) Axa-Oyak bu süre içinde bize 6 ay boyunca kira ödemesi yapmak zorundayken, bırakın kira ödemeyi bize neredeyse dolandırıcı ve suçlu muamelesi yaptılar.

Müşteri hizmetlerine başvurduğunuzda ise sadece zaman kaybediyor gibi alaya benzer cevaplar alıyorsunuz. Reklamlarına, broşürlerine ve acentalarına kesinlikle aldanmayın. Size yardımcı olmamak için inanılmaz numaralar yapıyorlar. Sanki sadece sigorta ücretlerini toplayarak kaçan organize bir suç örgütü gibiler. Tabii ki hakkımı kanun önünde de arıyorum. Ama herkesin Axa-Oyak'a karşı dikkatli olmasını öneriyorum.


0 Yorum: